POP od OK Design cílí na spokojenost zákazníků
- Kategorie: (Web)design
Znáte zkratku POP, jinak řečeno Point of Purchase? Pokud ano, víte kam tento článek bude směřovat, pokud nikoliv, přečtěte si jej a buďte zase o něco chytřejší. "píoupí" je souhrnný název pro propagační a reklamní aktivitu, která se provádí přímo v místě prodeje/nákupu.
Začneme poněkud nestandardně a to rozdělením, abychom si uvědomili, co POP je:
- - Podlahové prvky (stojany, displaye)
- - Regálové prvky (děliče a vymezovače, cenovkové lišty)
- - Prvky k pokladnám (pokladní stojánky, stojany na letáky)
- - Nástěnné prvky (světelná reklama)
- - Ostatní prvky podpory prodeje (dekorace nákupních vozíků, okenní grafika)
Tak, už je jasno? Myslím, že ano. Podpory prodeje najdete úplně všude a setkáte se s nimi opravdu každý den. Je to chytrý způsob, který míří na jeden produkt, nebo na více produktů stejného zaměření od jedné společnosti. Často můžete potkat velmi atraktivní stojánky doplněné o displeje, na kterých je například instruktážní video.
Společnost OK Design, díky dlouholeté zkušenosti a pohybu v oblasti reklam a digitálního tisku dokáže přizpůsobit stojan nebo poutač individuálně každému zákazníkovi na míru dle jeho představ.