Magazín o WWW a všem jiném

POP od OK Design cílí na spokojenost zákazníků

Znáte zkratku POP, jinak řečeno Point of Purchase? Pokud ano, víte kam tento článek bude směřovat, pokud nikoliv, přečtěte si jej a buďte zase o něco chytřejší. "píoupí" je souhrnný název pro propagační a reklamní aktivitu, která se provádí přímo v místě prodeje/nákupu.

Začneme poněkud nestandardně a to rozdělením, abychom si uvědomili, co POP je:
  • - Podlahové prvky (stojany, displaye)
  • - Regálové prvky (děliče a vymezovače, cenovkové lišty)
  • - Prvky k pokladnám (pokladní stojánky, stojany na letáky)
  • - Nástěnné prvky (světelná reklama)
  • - Ostatní prvky podpory prodeje (dekorace nákupních vozíků, okenní grafika)

podpora prodejeTak, už je jasno? Myslím, že ano. Podpory prodeje najdete úplně všude a setkáte se s nimi opravdu každý den. Je to chytrý způsob, který míří na jeden produkt, nebo na více produktů stejného zaměření od jedné společnosti. Často můžete potkat velmi atraktivní stojánky doplněné o displeje, na kterých je například instruktážní video.

Společnost OK Design, díky dlouholeté zkušenosti a pohybu v oblasti reklam a digitálního tisku dokáže přizpůsobit stojan nebo poutač individuálně každému zákazníkovi na míru dle jeho představ.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit